לשיחת ייעוץ

054-4338833

ימי א-ה

9:00-19:00

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין לנפגעי עבודה

    הזכות לעבוד ולהתפרנס היא זכותו הבסיסית של כל אדם,  כלל לא משנה אם למד שנים רבות או עבר הכשרה במשך חודשים ארוכים כדי להתקבל לעבודתו או שעבודתו דורשת הכשרה והדרכה קצרה בלבד. מהמועד בו התקבלתם לעבודה  מצופה מכם לבצע את עבודתכם באחריות ובמקצועיות, אך יחד עם חובתכם לעבודה מתגלות גם זכויות המעוגנות בחקיקה ובפסיקה. למרבה הצער לא פעם זכויות אלו נפגעות, ונשאלת השאלה מה ניתן לעשות במצב כזה? מה האפשרויות העומדות בפנינו להתמודדות עם הפגיעה בזכויות? האם נוכל לעמוד בגפנו מול המשרד, החברה או העסק שבו אנחנו עובדים? התשובה היא  כי ברוב המקרים לא תעשו זאת מסיבות שונות בין אם מחוסר זמן, מחוסר ידע מקצועי בעניין הפגיעה בזכויות ובין אם מתוך חשש לעמוד לבד מול מערכת גדולה. אם אינכם מתכוונים לוותר על זכויותיכם כעובדים, מומלץ לפנות לקבלת שירותיו של עורך דין לנפגעי עבודה העוסק בתחום דיני עבודה, שיבדוק את נסיבות המקרה האישי שלכם וככל שימצא כי זכויותיכם נפגעו באופן חלקי או במלואם, יוכל לייעץ או ללוות אתכם אסטרטגית ומשפטית מול הגורם המתאים: המעסיק, ביטוח לאומי או ערכאות משפטיות.

     

    אם נפגעת בעבודה – מתי עורך דין לנפגעי עבודה הוא הכתובת הנכונה?

    אם נפגעתם בעבודה, מומלץ לפנות לעורך דין העוסק בתחום דיני עבודה, בשלב ראשון  אפילו רק כדי  לענות על שאלות כמו מהן זכויותיכם והאם נפגעו?  האם יש לכם עילת תביעה? כנגד מי תופנה התביעה? מהם סיכויי ההצלחה אם תחליטו לתבוע? על מנת לקבל מענה לשאלות חשובות אלו מומלץ לא להמתין למצב קיצוני ולפנות לעו"ד בתחום דיני העבודה למטרת התייעצות ראשונית.

    בנוסף, חשוב לדעת שעו"ד העוסק בתחום דיני עבודה, יוכל לסייע לכם ולייצג אתכם גם בבתי הדין לעבודה וגם בהתנהלותכם מול המוסד לביטוח לאומי ככל שיידרש בנסיבות המקרה.

    תחום דיני העבודה כולל בתוכו בין השאר זכויות סוציאליות עליהם לא ניתן להתנות כגון: שעות נוספות, ימי חופשה, פדיון ימי הבראה, הודעה מוקדמת, הלנת שכר, פיטורין ללא שימוע, הרעת תנאים, פיטורי נשים הרות או בטיפולי פוריות ועוד.  גם אם עברתם תאונה בזמן העבודה או בדרככם לעבודה או בחזרה מהעבודה יש לכך התייחסות ייחודית בעניין זכויותיכם ועורך דין העוסק בתחום יוכל לייעץ וללוות אתכם  להשגת מלוא הזכויות.

    לצערנו הרב, קיימים מקרים  זכויות העובדים נפגעות או מופרות, לכן, אם פגעו או הפרו את זכויותיכם, תוכלו להיעזר בשירותיו של עורך דין לנפגעי עבודה מקצועי בתחום הזה.

     

    איך נבחר עו"ד מתאים?

    קיימים עורכי דין רבים טובים ומקצועיים העוסקים בתחום דיני העבודה, אך יחד עם זאת כמו בכל תחום אחר בחיינו, גם לתחושת הביטחון והכימיה האישית עם עורך הדין יש חשיבות רבה. תתקשרו אל משרד עורכי דין מירי אביב לקבלת ייעוץ ראשוני, תתרשמו מהמקצועיות והיחס האישי אותו תקבלו גם בהמשך הדרך, תגיעו לפגישת ייעוץ ותגלו כי הדרכה נכונה מתחילת התהליך יכולה להביא לסיום המחלוקת גם מחוץ לכותלי בית המשפט ולחסוך לכל הצדדים זמן יקר והוצאות מיותרות.

    *האמור אינו מהווה ייעוץ משפטי או חוות דעת משפטית.

    מידע נוסף בנושא

    עורך דין מומחה לתאונות עבודה

    מטרת רוב האנשים היא לעבוד והתפרנס למחייתם, אולם גם במקומות העבודה בהם דואגים לרמת בטיחות גבוהה עלולה להיגרם תאונת עבודה, תאונה שתתרחש במקום העבודה עצמו או נזק מצטבר לאורך שנות העבודה ואף תאונות בדרך לעבודה או בחזרה ממנה, כל אלה מוגדרות כתאונות עבודה.

    תאונת עבודה הינה אירוע קשה  שעלול לקרות גם לזהירים ביותר, וכתוצאה מתאונות עבודה נגרמות לעיתים חבלות ונזקים מיידים, כמו גם נזקים ארוכי טווח, העלולים לפגוע בכושר העבודה באופן זמני ובמקרים מצערים לצמיתות. אם התאונה מוגדרת בהתאם לחוק כתאונת עבודה, קמות לנפגע זכויות שונות בהתאם למצבו, זכויות כספיות מחברת הביטוח, זכויות מביטוח לאומי (גמלה חד פעמית, קצבת נכות), פיצוי בגין הוצאות רפואיות, היעדרות מהעבודה ועוד. רוב המעסיקים משתפים פעולה ועוזרים לעובד שנפגע, אך במקרים שבהם המעסיק  מתנער מאחריותו או איננו משתף פעולה על מנת לעזור לכם למצות זכויותיכם והבירוקרטיה מול חברות הביטוח והביטוח הלאומי מייגעת ולא ברורה, נשאלת השאלה: מה האפשרויות העומדות בפניכם במצב כזה? איך בכל זאת תוכלו לקבל את מלוא זכויותיכם? חשוב לדעת שבכל המקרים הללו הכתובת הנכונה היא עורך דין מומחה לתאונות עבודה הנכלל תחת דיני עבודה, לייעוץ וליווי משפטי מול הגופים השונים.

    כיצד עורך דין מומחה לתאונות עבודה יוכל לעזור לכם?

    ראשית, כדאי לפנות אל עורך דין מומחה לתאונות עבודה גם במצבים שבהם אתם לא לגמרי בטוחים האם מדובר בתאונת עבודה, לדוגמא האם ידעתם שתאונה מוגדרת כתאונת עבודה גם אם אירעה בדרך לעבודה? וגם אם אירעה בשליחות במסגרת העבודה? עורך דין המנוסה בטיפול בתאונות עבודה יידע לייעץ לכם מהי דרך הפעולה הנכונה בכל מקרה. לכן, מומלץ לפנות בהקדם לעורך דין העוסק בתחום תאונות עבודה לייעוץ וליווי בתהליך מיצוי ומימוש זכויותיכם. עו"ד יידע לשאול אתכם את השאלות הנכונות, להפנות לגופים המתאימים, לבדוק את הדברים לעומק ולהחליט בשיתוף פעולה ובשקיפות מלאה אתכם באיזו דרך פעולה כדאי לנקוט.

    משרד עורכי דין מירי אביב – הכתובת הנכונה עבורכם

    אם אתם מחפשים עורך דין בתחום דיני העבודה – העוסק בתאונות עבודה, משרד עורכי דין מירי אביב הוא הבחירה המתאימה. מירי אביב הנה עורכת דין ותיקה ומנוסה, ובמהלך שנות עבודתה ליוותה וייעצה במאות תיקים בתחום תאונות העבודה.

    עם קבלת המידע וככל שלאחר בדיקה יסודית תמצא עורכת דין מירי אביב כי המקרה נכנס בגדר "תאונת עבודה", היא תוכל לייעץ לכם אם וכיצד ניתן להגיע לפתרון ולמימוש זכויותיכם בדרך קצרה ומיטבית ולעיתים אף להימנע מפנייה לערכאות משפטיות.

    במקרה של ספק ומאחר וגם ללוח הזמנים מקרות התאונה יש משמעות- מומלץ לקבוע פגישת ייעוץ ללא דיחוי.

    *האמור אינו מהווה ייעוץ משפטי או חוות דעת משפטית.

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      חברה לבניית אתרים בניית אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support