לשיחת ייעוץ

054-4338833

ימי א-ה

9:00-19:00

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין פיטורים

    עובד שכיר, גם אם עבדת שנים רבות וגם אם לתקופה קצרה, קיימת למעסיק מסיבותיו האפשרות והזכות לפטר אותך. עם זאת, עליו לעשות זאת בהתאם לחוק הנוקט עמדות ברורות בעניין. על המעסיק  חלה חובה לבצע שימוע לפני פיטורין בתום לב ובנפש חפצה, ומשמעות הדברים היא שאם המעסיק בחר ל"דלג" על חובה זו הדבר נעשה בניגוד לחוק. במידה והמעסיק שלכם פגע בזכויותיכם וללא כל הודעה מוקדמת הודיע או הניח על שולחנכם מכתב פיטורים בלי שום הסבר? פנו עוד היום אל עורך דין העוסק בתחום דיני עבודה- עורך דין פיטורים.

     

    למה כדאי לפנות אל עורך דין פיטורים?

    מעבר לכך שחלה על המעסיק חובה לבצע שימוע לפני פיטורים, יש צורך במקרים רבים לבדוק את תנאי הפיטורים. האם מגיעים לעובד פיצויים (פיצויי פיטורין)? האם הצטברו ימי חופשה לפדיון? האם העובד זכאי למענק פרישה? נתונים אלה, ונוספים, חייבים להיות חלק ממערך השיקולים כאשר מעסיק בוחר לפטר עובד, לכן מומלץ גם למעסיק לבדוק נתונים אלה טרם פיטוריו של העובד ואין ספק כי על העובד המקבל הודעת פיטורים לבדוק אם יקבל גם את מלוא זכויותיו כשיפוטר.

    במידה ואתם חוששים כי אינכם מקבלים את מלוא זכויותיכם, או במקרה בו הנכם יודעים בבירור כי נפגעתם וברצונכם להילחם על מימוש זכויותיכם, מומלץ לפנות בשלב ראשון לפגישת ייעוץ  עם עורך דין העוסק בתחום דיני העבודה המוגדר לעיתים עורך דין פיטורים, הוא הכתובת הנכונה בה תוכלו לקבל ייעוץ וסיוע, רצוי לעשות זאת בסמוך לפיטורים ואף קודם לכן אם זומנתם לפגישת שימוע ,ככל שעוה"ד שלכם יהיה מעורב בשלב מוקדם יותר כך יוכל לעזור לכם בדרך המיטבית ואף ללוות אתכם לישיבת השימוע.

     

    איזה עורך דין כדאי לכם לבחור?

    בתחום דיני העבודה עוסקים עורכי דין רבים, המעניקים סיוע וייעוץ משפטי גם בעניין פיטורים מצד אחד יש לכך היבט חיובי, קימת אפשרות בחירה, הגדלת התחרות תמיד משרתת היטב את הלקוח, מצד שני, איך תבחרו את עורך הדין המתאים?  במיוחד אם זו הפעם הראשונה שבה עושים זאת? אתם מתלבטים? לא בטוחים מי עורך דין לענייני פיטורים שיתאים לכם?  בדקו את הניסיון שלו – לשנות ניסיון ומקצועיות בעולם המשפט יש חשיבות, קבעו פגישת ייעוץ מקדימה וקבלו מידע ראשוני בעניינכם, כך תוכלו להבין ולהתרשם  האם עורך הדין ממהר להגיע לבתי משפט/ בתי הדין או שאולי מעדיף בשלב ראשון לסיים מחלוקות מחוץ לכותלי בית המשפט ובכך לקצר הליכים ולחסוך הוצאות מיותרות? התרשמו מהזמינות, היחס והאכפתיות כלפיכם.

    בין אם הנך מעסיק ובין אם הנך עובד משרד עורכי דין מירי אביב מזמין אתכם לקבוע פגישת ייעוץ או ליווי משפטי בכל שאלה או בעיה בתחום דיני העבודה.

    *האמור אינו מהווה ייעוץ משפטי או חוות דעת משפטית.

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      חברה לבניית אתרים בניית אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support