לשיחת ייעוץ

054-4338833

ימי א-ה

9:00-19:00

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין למימוש זכויות עובדים

    אנשים רבים עובדים כשכיריםמחד יש לכך לא מעט יתרונות, כמו המשכורת המועברת באופן סדיר לחשבון הבנק בכל חודש וכן קיומן של זכויות המוסדרות בחוק לטובת העובדים כמו דמי מחלה, ימי הבראה, תשלום לקרן פנסיה ועוד . גם אם העובד לא מגיע למקום העבודה, הלקוחות עדיין קיימים ובחלק מהמקרים זו גם לא תהיה האחראיות הישירה של העובד למצב שנוצר עקב אי הגעתו. מאידך, עובדים שכירים, חשופים גם לפגיעה בזכויות בין אם בשוגג ומחוסר ידיעה ובין אם בידיעה ובחירה. מה ניתן לעשות במקרים כאלה ואל מי פונים אם הזכויות שמקנה החוק לעובדים נפגעות? מה קובע החוק והאם יש מי שיוכל לסייע לנו? הכתובת הנכונה היא עורך דין למימוש זכויות עובדים. לכן, אם אתם מרגישים שזכויותיכם נפגעו, מומלץ לפנות לעורך דין מקצועי בתחום דיני העבודהזכויות עובדים עוד היום.

    מתי עורך דין למימוש זכויות עובדים יוכל לסייע לכם?

    תחום דיני העבודה הוא רחב ומורכב, לכן כשמדברים על עורך דין למימוש זכויות עובדים, חשוב לדעת שיש קשת רחבה של מקרים בהם הוא הכתובת המתאימה ביותר לפנייה בנסיבות. לדוגמא, אם פיטרו אתכם מבלי שזומנתם קודם לכן לשימוע, מדובר בהליך המנוגד להוראות החוק ובתי הדין לעבודה יתייחסו בכובד ראש לכך. דוגמא נוספת, אם עברתם תאונה המוגדרת כתאונת עבודה או חליתם במחלה כתוצאה מעבודתכם חשוב שתדעו כי בחלק מהמקרים הנכם זכאים לפיצוי ומיצוי זכויות ממספר גורמים שונים, אליהם תוכל לפנות בליווי וייעוץ מקצועי של עורך דין העוסק בתחום דיני העבודה.

    תחום דיני העבודה כולל בתוכו גם זכויות נשים הרות ונשים בהליך של טיפולי פוריות, ולכן חשוב שתדעו כי במצבים הללו ועוד רבים אחרים, עורך דין העוסק במימוש זכויות עובדים יוכל לעזור לכם.

    בפגישת ייעוץ מקדימה ולאחר קבלת מידע יוכל עורך הדין להמליץ על המשך ההתנהלות, הוא יסייע לכם להבין מה קובע החוק ומהי הפסיקה העדכנית, האם קיימת עילת תביעה ומהם סיכויי ההצלחה שלכם גם מחוץ לכותלי בית המשפט. בסיומה של פגישת הייעוץ ניתן לבחור בדרך הפעולה המתאימה כגון פנייה בכתב, ניהול משא ומתן לפשרה כשעורך הדין ייצג אתכם מול המעסיק, ייעוץ לפני שימוע או ליווי לישיבת השימוע אליה זומנת וכן ייצוג בבתי הדין בהתאם לצורך ובהתאם להחלטתכם.

    איך תדעו מי עורך הדין למימוש זכויות עובדים שיתאים לכם?

    כמו בכל תחום מקצועי אחר שבו תזקקו לשירותיו של איש מקצוע, גם בבחירתו של עורך הדין לא ניתן להתפשר על המקצועיות והניסיון, אך יחד עמם חשובים גם נגישות וזמינות, יחס אישי, שקיפות ושיתוף הלקוח. זקוקים לייעוץ משפטי בדיני עבודה? צרו קשר עוד היום עם משרד עורכי דין מירי אביב ותקבלו ליווי מקצועי ואישי גם יחד.

    *האמור אינו מהווה ייעוץ משפטי או חוות דעת משפטית .

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      חברה לבניית אתרים בניית אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support